Susanne Einhorn – shit vad bra hon är!
22 maj 2019
Susanne Einhorn fick äran att inleda en temavecka med fokus på kundrelationer för 150 medarbetare hos en bank. En föreläsning med syfte att inspirera och ge energi till det fortsatta arbetet med att leverera service i världsklass. Och det uppfyllde Susanne med råge.
”Vi är SUPERNÖJDA! Susanne, shit vad bra hon är! Susanne levererade en show snarare än en föreläsning. När publiken strömmade in tog sig Susanne tiden att går runt och hälsa på var och en av deltagarna, utstrålande energi! Hon fick publiken med sig redan innan hon börjat prata. Bara det! Och sedan drog hon igång. Med energi till taket från början till slut. Vi ville inte att föreläsningen skulle vara över. Det är bra betyg. Och vi kommer vända oss till er för framtida events, de talare ni föreslog var top class rakt igenom.”
Hanna Ivarsson, Santander Consumer Bank
Susanne Einhorn är beteendevetaren som forskat i vad för slags service kunder vill ha i olika sammanhang. Hon är författare till boken ”Supernöjda kunder och lyckliga säljare”. Efter mer än tjugo års erfarenhet från handeln och servicebranschen arbetar Susanne Einhorn framgångsrikt med att förbättra och effektivisera försäljningsarbetet i olika typer av organisationer. Hon har bidragit till konkreta och mätbara framgångar i företag såsom IKEA, MQ och COOP men även för tex. tandläkare, mäklare och bilskollärare som velat utveckla rollen som säljare och serviceinriktade entreprenörer. Alla som jobbar med kundkontakt har något att hämta från Susannes föreläsningar.
En föreläsning med Susanne Einhorn handlar bl.a om service i världsklass, kundbemötande och säljteknik – och hjälper er att skapa kundupplevelser som ger ett WOW. Susannes föreläsningar är laddade med humor, personliga anekdoter och konkreta råd. Ni får beprövade modeller som snabbt kan omsättas i det dagliga arbetet och som ger mätbara resultat och ökad motivation för både säljare och chefer.
Boka en föreläsning med Susanne Einhorn på teman kring försäljning, service, kundbemötande, säljteknik, retorik, ledarskap, kommunikation och konflikthantering på 031-780 32 35.
Läs mer och boka Susanne Einhorn här